FAQ - często zadawane pytania

Jak mogę nabyć kartę GetProfit?

Oferta VanityStyle i program GetProfit skierowany jest do firm i ich pracowników. W celu zakupu kart prosimy o kontakt z działem handlowym tel: 22 746 30 97 wew. 104, e-mail: sprzedaz@vanitystyle.pl

Czy mogę zakupić kartę jako osoba indywidualna?

Program GetProfit skierowany jest do firm, nie posiadamy oferty dla osób indywidualnych.

Czy przesyłane karty są już aktywne, czy trzeba je aktywować?

Kart nie trzeba aktywować. Karty są już aktywne.

Czy z mojej karty GetProfit może skorzystać inna osoba?

Karta GetProfit nie jest kartą imienną i może być przekazywana osobom trzecim.

Co zrobić w przypadku, gdy nie mogę skorzystać z usługi w obiekcie akceptującym karty GetProfit?

W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszą Infolinią pod numerem telefonu 22 371 50 72. Infolinia VanityStyle dostępna jest 7 dni w tygodniu w godzinach 7:00-21:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Czy mogę skorzystać z usług w obiekcie jeśli nie mam przy sobie karty GetProfit?

Nie ma takiej możliwości, w celu skorzystania z usług dostępnych w obiektach Partnerów, Użytkownik jest zobowiązany do każdorazowego okazania Karty.

Gdzie mogę sprawdzić czy moja karta jest aktywna?

Karta w momencie doręczenia do klienta jest aktywna Termin ważności karty widoczny jest na jej rewersie.